torsdag, oktober 12, 2006

Studenterbrød

Ja, jeg har jo helt glemt at fortælle at jeg faldt i vandet sidste torsdag - og "kom til" at æde et studenterbrød....
Jeg havde været i City 2 efter arbejde for at shoppe lidt, da jeg på min vej mod Kvickly, desværre - lige pludselig og rent tilfældigt :-), befinder mig foran konditoriet. For dem der ikke måtte vide det, så fås de bedste studenterbrød her i byen altså lige netop der. De er ikke så store men rigtig gode, og med minimalt af andet bageaffald i!
Nå, men uden jeg vidste af det, havde mine ben stillet sig i kø ved disken og min mund havde udtalt: "et studenterbrød, tak!" - faktisk havde min hjerne i et splitsekund nået at tænke at jeg da blev nødt til at købe 2 når de nu var så små - heldigvis lyttede min mund ikke efter, og jeg slap derfra med eet studenterbrød!
Jeg putter det i tasken og fortsætter mine indkøb, men da jeg kommer hjem opdager jeg til min store gru, at det er blevet trykket i min taske - øv!!! og noget af glasuren er oven i købet røget af, og det er jo det bedste.....
Men aftenen går og jeg når til kagespisningen - og den var, må jeg med skam indrømme, virkelig god!!! - og der var ikke alt for store klumper i. Så selvom jeg skammede mig lidt mens jeg spiste det, nød jeg det nu også lidt.....
Jeg skal i City 2 igen idag - og jeg håber at jeg slipper derfra uden at købe nogle kager, men man ved jo aldrig....

vh
Martin


P.S.: Jeg er nu kommet hjem fra City 2.... uden kager!!! - jeg er ret stolt af mig selv, til gengæld måtte jeg så trøste købe en CD :-)

Ingen kommentarer: