tirsdag, oktober 03, 2006

2 dage med kager :-)

Hvor har det dog været et par gode dage! - igår tirsdag var der et kæmpe Waleskringle orgie som vi kun fik spist og halvt igennem og idag har vi så prøvet at gøre opgaven færdig. :-)
Det har begge dage været nogle superfriske og meget lækre Waleskringler - men på trods af det, og belært af tidlige tiders katastrofer har jeg begge dage nøjes med at spise 1 stykke!!!! Ja, tro det eller ej......og det var faktisk lige tilpas. Idag var det så lidt yderlige kritisk fordi der også var chokolade til kaffen, hvilket jeg jo naturligvis også liiiige var nødt til at prøvesmage, mere for at kunne rådgive kolleger der skulle finde på at spørge mig til råds om, hvilke chokolader man skal vælge :-)
Lige nu sidder jeg så og overvejer om hvorvidt jeg skal konsumere endnu et stykke Waleskringle til kaffen, eller om jeg skal gøre det fornuftige og springe over.......Jeg ved at det fornuftige nok er at springe over, men når abstinenserne begynder at indfinde sig, så ved jeg som gammel kagejunkie godt, at al modtsand er nytteløs og at jeg derfor intet andet valg har, end at spise endnu et stykke kage.....
Men jeg prøver at kæmpe imod trangen!

1 kommentar:

Fredagskage sagde ...

jeg glemte lige at nævne, at jeg rent faktisk kæmpede mod trangen og åd ikke et stykke kage til "aften" kaffen :-)
jeg er stolt af mig selv...

vh
Martin