tirsdag, oktober 10, 2006

Mange dage uden kage...

Det rimer og det passer desværre også :-((
Det har været en trist begyndelse på ugen rent kagemæssigt - og selvom jeg har brugt en weekend på at mæske mig med masser af søde sager, kan jeg godt mærke at min organisme alligevel trænger til noget kage - godt der ikke er så længe til fredag.
Men jeg vil da alligevel benytte denne lejlighed til at opfordre alle de gode wannabe konditorer her på stedet, til at begynde at præsentere noget lækkert hjemmebag for os :-)

vh
Martin

3 kommentarer:

Fredagskage sagde ...

Hej Martin!

Wannabe-kagekunstner??? Hmmm - foreløbig tror jeg kun, jeg har læst du spiser - bager du ikke selv??
Tror det er godt for dig, at det er fredag i morgen;=D
Du og Leif skal måske igen en tur ud i verden og hjembringe "kagen"??
Nina/Blå

Fredagskage sagde ...

Selv om der har været mange dage uden kage, så ville det nu være unfair ikke at nævne Meretes hjemmebagte fragilité i fredags. Den var da bestemt værd at nævne...
Mvh Anne/bøst

Fredagskage sagde ...

ja, Meretes kage var bestemt rigtig god - men det er jo desværre mange dage siden nu....
Om Leif og jeg skal ud i verden - hmmmm - tja det ender nok bare med den lokale bager - men han er nu også god!

Martin