onsdag, oktober 18, 2006

Fredagskagen

Ja, bedre sent end aldrig - jeg fik jo aldrig fortalt om hvordan fredagskagen var....
Den var virkelig fantastisk!!! - og selvom stykkerne ikke så ud af meget (vi var jo 6 om at dele en kage) så var det faktisk lige tilpas - den lagde sig tungt i maven,og jeg fik lige en snert af kvalme (sådan skal man jo ha' efter at have indtageten god kage) og jeg er da personligt glad for at jeg ikke skulle ud og ha' vagt bagefter, men at jeg lige så stille og roligt kunne krybe hjem, hvor jeg lå og gispede lidt videre på sofaen.
Så Sachertorten var en stor succes som vi roligt kan gentage en anden fredag.....måske er der oven i købet nogen der kunne tænke sig at forsøge på at bage den selv, så skal jeg ihvert fald nok melde mig frivilligt til at være kage bedømmer!
Det gode ved sådan en kage er jo også, at man overhovedet ikke behøver noget vaffeljern for at bage den :-)

hilsen Martin

Ingen kommentarer: