onsdag, oktober 25, 2006

Det er en hård tid

Puha, det var været nogle hårde kagedage, selv for os inkarnerede kageelskere. Fredagen bød på Irsk whiskey kage - hjemmebagt af Tabitha! og den var rigtig god,. Jeg blev heldigvis kun lidt fuld (godt jeg kun spiste 2 stykker)! :-)
Igår var der så Othello lagkage på programmet - den var også super god, og så var der rigeligt af den - hvilket jo altid er dejligt. Igen spiste jeg beskedne 2 stykker, men var alligevel godt bombet i maven jeg jeg gik hjem - men på den gode måde, heldigvis.
Idag var der så rester, der var næsten blevet levnet en hel othello lagkage fra igår (hvad er det for nogle svagspisere vi har her efterhånden....). Men eftersom jeg først skulle til pause kl. 15 - efter alle de andre, så regnede jeg faktisk ikke med at de havde levnet noget! Stor var min overraskelse (og glæde) derfor da jeg så hele kagen fra i går stå urørt inde i køleskabet. Det var selvfølgelig synd for kagen at ingen havde villet spise den, så derfor mente jeg, at jeg måtte træde til - og spiste derfor 2 stykker (det ene var nu ret lille). Så lige nu er jeg godt proppet igen, og det er lige før jeg håber at vi ikke skal have kage i morgen, jeg kunne godt trænge til at få ladet batterierne op til på fredag....... :-)

hilsen Martin

Ingen kommentarer: