onsdag, oktober 22, 2008

Grannys House

Så lykkedes det endelig. Vi fik smagt på Grannys House's kager. O hvilke?
Der var 4 forskellige at vælge imellem - et svært valg: solbærkage, hindbær på et lag med chocolademousse, passionsfrugtkage med citron samt othellolagkage. Mums.


Egentlig kan jeg kun udtale mig om hindbærkagen – da det var den jeg smagte.


Jeg kunne ligesom mærke på stemningen i køkkenet, at det skete noget.


Folk sad stille og roligt og smagte på kagen – der kom flere gange umiskendelige lyde – såsom: Uhm, Uhhmm, mums - og ytringer såsom fantastisk, dejligt, delikat og det må vi også prøve en anden fredag.










PassionsfrugtkagebbbbbbbbbbbbbbbbbbbbHindbærkage
cccc

1 kommentar:

Pia Winther sagde ...

Jeg tror jeg har nævnt det et par andre steder...Men jeg er ret skuffet over ikke at have været med! Hvor ser de bare lækre ud. Jeg måtte nøjes med den lokale bagers Halloweenspecials. Noget wienersnask med græskarkerner på. Ikke særligt innovativt og ikke særligt lækkert!

/Pia, som ser sin vægt rasle ned, i kraft af kageunderskud