onsdag, november 22, 2006

Oops I did it again!

Og nej jeg henviser ikke den forfærdelige sang af samme navn... :-))
Jeg har valgt at bruge denne virtuelle "skriftestol" til at bekende at at jeg i mandags igen "kom til" (eller rettere med fuldt overlæg) at købe et studenterbrød. Denne gang var det fra Centerbageren - og jeg må indrømme at det, på trods at nogle ubestemmelige og temmelig ulækre hvide klumper der var i, (dem blev jeg nødt til at pille ud) var det et urimeligt velsmagende studenterbrød.
Jeg havde faktisk ikke engang dårlig samvittighed efter at jeg æde ædt det - var bare dejlig veltilpas og faktisk helt fri for den kvalme der som regel følger i hælene på sådan et stykke snask!
Så selvom jeg lovede at jeg ikke ville spise dem igen - før tidligst efter jul, så faldt jeg altså i.....men sådan en studenterbrødsafhængighed er jo heller ikke noget man sådan liiiige slipper af med - det er en langvarig proces, og der må påregnes tilbagefald en gang imellem. Men jeg skal skal nok prøve at holde mig fra dem, og prøve at fokusere på noget andet bagværk i stedet for.

hilsen Martin

4 kommentarer:

Fredagskage sagde ...

Det lyder altså for klamt. Spis dog noget kvali-kage, hvis du endelig skal gøre det :o))) Sad du virkelig og opererede hvide klumper ud..!!! Så er man afhængig.

hilsen Lise

Fredagskage sagde ...

Kære Martin.
Kunne man have forudset, at denne blog kan bidrage til din mentale sundhed -når du nu ikke er katolik?
Vi læser gerne om andre af dine synder -også uden for studenterbrødsområdet - og lover dig syndsforladelse.

KH Gitte G.

Fredagskage sagde ...

syndforladelse for alt!?
det lyder ikke dårligt - så må jeg se om jeg kan finde flere synder....det bliver sikkert ikke så svært :-)

hilsen Martin

Anonym sagde ...

Mht. Martins synder, står jeg gerne til rådighed for info. :o)

mvh
Martins søster