lørdag, september 30, 2006

Dagen derpå.......

Jeg vil bare lige berolige alle der skulle ha' været nervøse for, hvordan jeg har det idag ovenpå min overspisning i går. Til det vil jeg bare sige at det faktisk går meget bedre, hvilket højst sandsynligt skyldes et yderst rensende toiletbesøg i morges :-) Kroppen har virkelig et fantastisk kloaksystem der sørger for hurtigt og effektivt at få renset affaldet ud af kroppen!
Min utilpashed er væk og jeg går weekenden imøde med tanken om, at jeg er klar til at spise alle de kager der måtte byde sig de kommende dage.... :-)

vh
Martin

2 kommentarer:

Fredagskage sagde ...

Hej Martin
Tak for din grundige beskrivelse af din indtagelse af fredagskage og hvad deraf følger.
Lige til at blive "afholdskvinde" af. Her i eksilet i Fløng er der tale om lørdagskage, idet Bettina har hjemmebagte muffins med - med chokoladestykker i. Man skulle måske ikke have byttet den vagt alligevel, hva. God weekend Gitte

Fredagskage sagde ...

Det var søreme ikke min mening ar gøre nogen til "afholdsfolk" :-)tværtimod ville jeg bare fortælle at man sagtens kan udsætte sin krop for masser af kager -da de selv finder ud igen :-)))
Hjemmebagte muffins! :-( havde du fået et tip om det på forhånd? Her er ingen kager -øv...!
vh
Martin